🔄 Ακύρωση Παραγγελίας

Η ακύρωση μπορεί να γίνει μέχρι και 1 ώρα πριν την επιβεβαιωμένη ώρα αποστολής:

  • Καλώντας μας στο 📞

    🔄 Ακύρωση Παραγγελίας

    Η ακύρωση μπορεί να γίνει μέχρι και 1 ώρα πριν την επιβεβαιωμένη ώρα αποστολής:

    • Καλώντας μας στο 📞 [Τηλέφωνο καταστήματος]

    • Ή στέλνοντας email στο ✉️ info@kreopoleiaellinikon.gr
      Μετά από αυτό το χρονικό όριο, η παραγγελία δεν είναι δυνατόν να ακυρωθεί, καθώς έχει ήδη δρομολογηθεί η προετοιμασία και αποστολή της.


    🔙 Επιστροφές Προϊόντων

    Λόγω της φύσης των προϊόντων μας (νωπά κρέατα και ευπαθή είδη), δεν γίνονται δεκτές επιστροφές μετά την παραλαβή, εκτός εάν:

    • Έχει παραδοθεί λάθος προϊόν

    • Το προϊόν παρουσιάζει εμφανή αλλοίωση ή πρόβλημα κατά την παράδοση

    Σε αυτές τις περιπτώσεις:

    • Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας εντός 2 ωρών από την παραλαβή

    • Θα σας ζητηθεί φωτογραφία του προϊόντος και του παραστατικού

    • Εφόσον επιβεβαιωθεί το πρόβλημα, γίνεται άμεση αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων


    ↩️ Δικαίωμα Υπαναχώρησης

    Σύμφωνα με το άρθρο 3ιβ του Ν. 2251/1994, δεν εφαρμόζεται το δικαίωμα υπαναχώρησης σε τρόφιμα και προϊόντα που αλλοιώνονται ή λήγουν σύντομα.
    Για τον λόγο αυτό, οι πελάτες δεν μπορούν να υπαναχωρήσουν μετά την ολοκλήρωση της αγοράς νωπών ή ευπαθών προϊόντων.


    ℹ️ Σημαντικές Πληροφορίες

    • Παρακαλούμε ελέγχετε πάντα τα προϊόντα κατά την παραλαβή.

    • Εάν παρατηρήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα.

    • Στόχος μας είναι να προσφέρουμε άψογη ποιότητα και εξυπηρέτηση σε κάθε παραγγελία.

  • Ή στέλνοντας email στο ✉️ info@kreopoleiaellinikon.gr
    Μετά από αυτό το χρονικό όριο, η παραγγελία δεν είναι δυνατόν να ακυρωθεί, καθώς έχει ήδη δρομολογηθεί η προετοιμασία και αποστολή της.


🔙 Επιστροφές Προϊόντων

Λόγω της φύσης των προϊόντων μας (νωπά κρέατα και ευπαθή είδη), δεν γίνονται δεκτές επιστροφές μετά την παραλαβή, εκτός εάν:

  • Έχει παραδοθεί λάθος προϊόν

  • Το προϊόν παρουσιάζει εμφανή αλλοίωση ή πρόβλημα κατά την παράδοση

Σε αυτές τις περιπτώσεις:

  • Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας εντός 2 ωρών από την παραλαβή

  • Θα σας ζητηθεί φωτογραφία του προϊόντος και του παραστατικού

  • Εφόσον επιβεβαιωθεί το πρόβλημα, γίνεται άμεση αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων


↩️ Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Σύμφωνα με το άρθρο 3ιβ του Ν. 2251/1994, δεν εφαρμόζεται το δικαίωμα υπαναχώρησης σε τρόφιμα και προϊόντα που αλλοιώνονται ή λήγουν σύντομα.
Για τον λόγο αυτό, οι πελάτες δεν μπορούν να υπαναχωρήσουν μετά την ολοκλήρωση της αγοράς νωπών ή ευπαθών προϊόντων.


ℹ️ Σημαντικές Πληροφορίες

  • Παρακαλούμε ελέγχετε πάντα τα προϊόντα κατά την παραλαβή.

  • Εάν παρατηρήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα, επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα.

  • Στόχος μας είναι να προσφέρουμε άψογη ποιότητα και εξυπηρέτηση σε κάθε παραγγελία.